Theme

leden
  • Totaal aantal leden: 1251
  • Laatst: Philip
Statistieken
  • Totaal aantal berichten: 257868
  • Totaal aantal topics: 11484
  • Online Vandaag: 14
  • Online ooit: 213
  • (donderdag, 25 oktober 2018, 16:12:35 )
Gebruikers online
Gebruikers: 0
Gasten: 19
Totaal: 19

Het weer in

19 gasten, 0 leden

Welkom bij FJR-club - TEST2. Graag inloggen of registreren.

vrijdag, 19 april 2019, 06:56:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Downloads

In de download manager: De gps bestanden voor onze nieuwste toertocht 

Een FJR als ringtone?
Luister hier of Download hier

Clubkorting

Diverse bedrijven geven korting aan clubleden, bijvoorbeeld:

Logo1

Logo2

welcome Block1

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

members Block2

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo.

discuss  Block3

qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?

set voetkappen voor RP23/28 € 125,00

Gestart door Harry Kleinpenning, woensdag, 06 februari 2019, 20:52:14

Vorige topic - Volgende topic

Harry Kleinpenning

Vraag me af wat nu eigenlijk de kleur is, de verkoper heeft het over 'grijs' en dan zou het Graphite moeten zijn?
De kleur lijkt me op de foto's evenwel te licht grijs voor Graphite?
Of zouden ze voor een Frosted Blade zijn?

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/yamaha-fjr1300-fussschutz-in-grau/1049189681-306-9886

Peter57

Als je denkt dat avontuur gevaarlijk is, probeer routine. Dat is dodelijk.

avanzutphen

Ik denk het ook, Iwan heeft deze kleur. Voor mij jammer genoeg verkeerde kleur.